piątek, 10 czerwca 2011

Rozdział 3

Obudził mnie dzwonek w telefonie. Była godzina 9.30 , a ja jeszcze leżałam w łóżku. Pierwszego telefonu nie odebrałam , po prostu nie chciało mi się wstać. Za drugim razem podniosłam się z łóżka i wzięłam telefon ze stolika. Popatrzyłam na ekran i zobaczyłam , że dzwoni Justin.
-Cześć, odebrałem dopiero teraz twojego sms-a i dzwonie żeby zapytać czy to jest żart ? – Zapytał szczęśliwy.
- Nie to nie jest żart , to jest prawda . Wczoraj jak wracaliśmy do domu tata mi to powiedział. Prosił mnie żebym ja ci to powiedziała , tylko że wczoraj nie chciałam dzwonić , bo było już naprawdę późno. – Mówiłam
- O  boże, nie mogę uwierzyć . Scotter ! – Usłyszałam tylko krzyk Justina – Scotter mamy kontrakt… rozumiesz mamy kontrakt – Krzyczał dalej . Później usłyszałam tylko głos Brauna , który cieszył się tak bardzo, że aż Justin poprosił go aby się uspokoił. Po chwili Scotter zawołał mamę i tatę Justina , którzy wystraszyli się zachowania Justina i Scotta . Po 5 minutach wszyscy się uspokoili i dokończyli rozmowę ze mną.
- Bardzo ci dziękujemy za wiadomość. I podziękuj swojemu tacie . Albo nie zaraz sam do niego zadzwonię. – Oznajmił Scott.
- Nie ma za co … - Powiedziałam nie pewnie , bo nie wiedziałam kompletnie co powiedzieć . Śmiać mi się chciało z reakcji chłopaków.
-Dziękuje Suzan , bardzo dziękuje – Mówił Justin – mam pytanie, może chciała byś gdzieś ze mną wyjść ? – Zapytał .
- Wiesz … czemu nie … a gdzie byśmy poszli ? – Odpowiedziałam również pytaniem.
- Może do kina , lub restauracji . Nie wiem… wymyślimy coś – Powiedział wesołym głosem .
- Dobrze , więc może do kina i restauracji . – Powiedziałam szczęśliwa.
- Tak .. to bardzo dobry pomysł . I pochodzimy może po galerii ... , ok. a więc przyjadę po ciebie o 14.00 , pasuje ci ta godzina – Zapytał
- Owszem pasuje … tylko Justin … żeby nie skończyło się tak jak wczoraj. – Powiedziałam trochę smutnym głosem .
- Proszę cię przestań Suz , a ty dalej o tym … przecież nie robiliśmy nic złego … przecież się przyja … kolegujemy i kto zrobił to zdjęcie powinien to wiedzieć . Ja się tym nie przyjmuje ,bo reporterzy nie dają mi żyć już od 2 lat. Więc ty też przestań się martwić , dobrze ? – Zapytał bardzo przekonującym tonem .
- Dobrze , dobrze – Powiedziałam – To do zobaczenia , tak?
- Tak do zobaczenia . – Oznajmił i rozłączyłam się . Była godzina 10.00 , więc miałam jeszcze około 4 godzin. Zeszłam na dół i poszłam do gabinetu taty ,aby powiedzieć mu o  reakcji Biebera i Brauna oraz o moim wyjściu z Justinem .
- Cześć Suzan , dopiero wstałaś?  – Zapytał tata
- Tak dopiero , dopiero… nadal chce mi się spać ,ale … - Nie zdążyłam dokończyć, bo tata mi przerwał .
- Bo wychodzisz z Justinem … tak wiem Scotter już mi się pochwalił. – Mówił tata.
- No tak … wychodzę … czyli że jednocześnie pozwalasz mi iść – Spytałam
-Oczywiście , że tak . Dlaczego miałbym ci nie pozwolić – Odpowiedział mi tata po czym dokończył- ja dzisiaj wychodzę na spotkanie z ludźmi z wytwórni , aby uzgodnić terminy nagrywania .. a zresztą nie będę ci tłumaczyć to nie jest ważne .. a więc wróćmy do twojego wyjścia z Justinem…
- Oj tato .. przestań… - Przerwałam mu
- Ale ja tylko chciałem zapytać czy nie chcesz kupić sobie jakiś nowych rzeczy na wyjście ? – Zapytał tata .
- Nie dzięki .. mam sporo ubrań , wybiorę coś … spokojnie – Powiedziałam i pożegnałam się z tatą , który zbierał się już na swoje spotkanie . Poszłam do kuchni i poprosiłam gospodyni , aby zrobiła mi coś do jedzenia . Później poszłam do salonu i włączyłam telewizję.
Gosposia przyniosła mi kanapki i herbatę . Zjadłam śniadanie i oglądałam dalej telewizję . Była już 12.30 , więc poszłam się wykąpać. Później wysuszyłam i wyprostowałam włosy , oraz lekko się pomalowałam . Następnie ubrałam się w tunikę i jeansy . Później poszłam na dół i usiadłam na kanapie , miałam jeszcze 30 minut.




*oczami Justina *

- Ok. Mam jeszcze 2 godziny . Chyba czas się ubrać. – Powiedziałem do siebie .
- Tak chyba już czas . – Powiedział Ryan mój stylista i przyjaciel , który najwyraźniej słyszał co do siebie mówiłem .
- No właśnie mam zamiar iść na górę , wykąpać się i ubrać … mam jeszcze dużo czasu , spokojnie wyrobię się . – Powiedziałem kiwając głową .
- Chyba lubisz tę dziewczyną co ? – Zapytał Ryan
- Tak lubię , ale nie żeby coś … jest naprawdę fajna i bardzo miła . Rozumiemy się po prostu. – Odpowiedziałem i chciałem już iść do pokoju , aby uniknąć pytań i spostrzeżeń Ryana .
- Tak , tak właśnie widzę jak ją lubisz .. – Zaśmiał się – wybrać ci jakieś ubrania na wyjście ? – Zapytał
- A mógłbyś ? – Też zapytałem
- Oczywiście , jestem twoim stylistą to chyba logiczne – Odpowiedział
- Dzięki bardzo , a mógłbyś też załatwić jakiś bukiet kwiatów … albo może różę .. albo kilka … nie wiem wymyśl jakiś ładny bukiet kwiatów , którego nie będzie musiała nosić , bo dość długo tam będziemy .. to może jedną róże , jak myślisz – Spytałem
- Dobrze … zaraz coś załatwię , a ty idź się kąpać bo nie zdążysz . – Powiedział Ryan
- Dzięki .. to idę – Powiedziałem i zrobiłem jak mówiłem. Poszedłem na górę , wziąłem prysznic i ubrałem się w ubrania , które przygotował dla mnie Ryan . Była już 13.30 więc poszedłem do holu włożyć buty i miałem zamiar już wyjechać po Suzan . Na półce w przedpokoju zobaczyłem czerwoną róże z karteczką od Scottera i Ryana „ Tylko tego nie zwal, Just” . Trochę mnie to wkurzyło, bo mówiłem im , że to jest moja koleżanka . Ale zaraz potem wziąłem kwiat , telefon i kluczyki do samochodu oraz krzyknąłem na całe gardło , że wychodzę . I tak zrobiłem . Poszedłem do samochodu i pojechałem po Suzan. 

44 komentarze:

  1. zajebiśte. <3 @swinkaPEPPA

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawie piszesz . Będę wpadać na pewno . ; ] @klaudis_JB . możesz zajrzeć też do mnie . usmile.bloog.pl < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe ;)) będę czytać dalej. @sobsaxd

    OdpowiedzUsuń
  4. Jupiii! xD Nowy rozdział napisałaś. Jak zwykle świetny :) Czekam na nexta :D
    klaudix98

    OdpowiedzUsuń
  5. spooko.
    hmm. pewnie potem okaże się, że restauracja będzie zamknięta, kino też, Justin zaproponuje swój dom i będzie seksik. hahahahaha. omg. xdd

    OdpowiedzUsuń
  6. VeronicaSweet9810 czerwca 2011 15:50

    Super czekam na następny:D

    OdpowiedzUsuń
  7. extra :)@Claudiaa95

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog. czekam na następny rozdział . @adastaszczyk . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne < 3
    Czekam na NN ;D
    @klaudiiiiaa

    OdpowiedzUsuń
  10. zajebiste opowiadanie:D nie mogę sie doczekać następnego rozdziału:D @trampek15

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajebiste <33
    Czekam na nowy rozdzał ;d Będzie ciekawie ;D
    @ZuzaAaJB

    OdpowiedzUsuń
  12. super ! :) czekam na nn :) @Susanna_LovesJB

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny rozdział :) czekam na NN < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Calkiem niezle. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Zuziu ;) <33 @koochanaa

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, chociaż mogłoby być więcej opisów i ciutkę mniej dialogów. ;) więcej głębszych przemyśleń bohaterów. wtedy będzie już OK.

    OdpowiedzUsuń
  17. GENIALNY !
    czekam na nn ;]
    tym czasem zapraszam na mojego bloga ;]
    http://justin-bieber-life-in-my-world.blog.onet.pl/

    Hipis xD

    OdpowiedzUsuń
  18. zajebiste czekam na następny :** xoxoxo @Natusiaxd

    OdpowiedzUsuń
  19. ale zajebiście! Szczęściara!! JA TEŻ CHCĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. boski;d;d czekam na następne;d;d

    OdpowiedzUsuń
  21. nooo.... super! chce już tej randki! znaczy spotkania xd;p
    nika1994jb

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie opowiadanie , dodaje do obserwowanych . ; > Ciekawa jestem , co sie na tym spotkaniu wydarzy... :DD
    Też prowadzę bloga z opowiadaniem o JB , wpadniesz ? http://on-my-world-tour.blogspot.com . <3 I zostaw po sobie ślad . : D Z góry dzięki . <3

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne . :D podoba mi się . (: @anusnaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne! Czekam na więcej :D @swaagmean

    OdpowiedzUsuń
  25. ja bym prosiła dłuuuuższe rozdziały! bo wciąga :) no i mogłabyś dodawać jakieś przemyślenia bardziej opisywać akcje i będzie ok :) czekam na NN <3

    @natalie1993PL

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny rozdział! <3 popieram osobę wyżej! Dłuższe rozdziały! <3 To ja @LaVieDesJB i @ShawtyManeJB98
    zapraszam do siebie : www.zapomniana-historia-biebera.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. super ♥ czekam na netx

    OdpowiedzUsuń
  28. LUBIĘ TO. Czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  29. Like it ;D możesz mnie informować :D w ogole to blog inny, taki fajny :D pozdrawiam @somebody1995

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie piszesz i oby tak dalej .. czekam na NN =) @Lonely_Shawty

    OdpowiedzUsuń
  31. Porąbało tu kogoś z ilością komentarzy? :P

    A tak ogólnie to bardzo mi się podoba :)
    Byleby Justin tego na zawalił i będzie okej ;d
    Czekam na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Na prawdę mi się podoba. Świetnie piszesz, świetny pomysł i świetny blog ! Tylko prosze cię o jedno- nie zrób tego, ze po kolenych dwóch rozdziałach będą ze sobą. Proszę ! Niech się dzieje powoli xD Czekam na nowy ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ogarnęłam go już wcześniej ! Jak ty to robisz że opowiadanie jest zajebiste i masz tyle komentarzy !? TEŻ TAK CHCE!

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje opowiadanie mega wciąga xd Nie mogę doczekać się następnego rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nooo !!
    Fajnie ! :))
    Dawaj szybko nn ! :DD

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog! zajebisty rozdział <3 czekam na nn;* zapraszam do mnie: http://mystoryfrombieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. hejka blog jest super i czekam na nn i zapraszam na mojego bloga .dopiro zaczynam ale obiecuje ze nie bedziecie sie nudzic podczas czytania go :) monika-bieber-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. monika-bieber-love.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombowe <33 pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  40. twoje opowiadania są zajebiste .! <3

    OdpowiedzUsuń